UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Kapitan Nauka. Koty. Smart bingo. Gra edukacyjna

Dostępność: 0 szt.
34.18
32.47 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
EAN:
5903699821077

Gra edukacyjna Koty. Smart bingo (37 lat) to ekscytująca gra z kołem losującym do nauki kolorów i wyodrębniania szczegółów. Łączy atrakcyjny i bliski przedszkolakom temat z prostymi zasadami opartymi na znanej i uwielbianej przez dzieci grze bingo. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odszukanie na swojej planszy wylosowanego rysunku, który jest podobny lub taki sam. Zabawa rozwija percepcję wzrokową, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne.
Trening myślenia logicznego i percepcji wzrokowej
Gra edukacyjna Koty. Smart bingo (37 lat) została przygotowana z myślą o przedszkolakach. Umożliwia ona wiele wariantów rozgrywek. Najprostszy polega na wyszukiwaniu kocich kłębków i zabawek w tym wylosowanym kolorze na swojej planszy i zaznaczeniu czterech sąsiadujących ze sobą pól na planszy (w pionie, poziomie lub po skosie). W nieco trudniejszej wersji gracze szukają kotów tej samej rasy (i koloru), które mogą jednak przybierać różne pozy na planszy, inne niż na kole losującym. Dla zaawansowanych zawodników przygotowano wariant z elementami planowania strategii. Aby zdobyć pasek zwycięstwa, można zaznaczyć tylko jedno pole z dwóch pasujących, gracz musi więc zdecydować, który ruch przybliży go do zwycięstwa.
Smart bingo Koty to świetna gra rodzinna, która zapewni dobrą zabawę i mnóstwo emocji. Idealnie sprawdzi się również w wariancie jednoosobowym.
Barwne rysunki kocich towarzyszy zabawy przygotowała Kinga Spiczko. Angażujące zmysły i uwagę ilustracje ułatwią przedszkolakom opanowanie umiejętności rozróżniania kolorów oraz trenowania spostrzegawczości.
Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
spostrzegawczość, koncentracja, myślenie logiczne, koordynacja oko-ręka
Autorzy
Izabela Gołaszewska redaktorka, entuzjastka mądrych zabawek i ilustracji dla dzieci.
Kinga Spiczko - architektka, graficzka, ilustratorka. Jej pracownia przypomina sklep papierniczy. W kubkach siedzą ołówki, stalówki i pędzelki, w tubach - pozwijane metry wzorzystego brystolu, a w wielkich pudłach - farby, tusze i kleje. Uwielbia tworzyć - planować przytulne wnętrza, projektować grafiki komputerowe i rysować kolorowe obrazki.

Parametry:
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: