Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie
The Symbol :
5903699821046
The Availability Of :
7
opak
46.70
44.36
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Wymiary:
250x245 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
EAN :
5903699821046
programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji
kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się
tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych
sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz
koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i
zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania
trofeów, zanim zrobi to duch.
Trening myślenia logicznego i
kreatywności
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i
intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz
tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze
współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe kluczowe w
nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla
nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach
integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,
wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla
nauczycieli
Gra "Zakodowany zamek" wykorzystuje STEM (ang. Science,
Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się,
integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w
celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów,
kreatywności oraz współpracy.
Zamiast strategii opartych na pamięciowym
przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu
pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich
naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym
programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania
rozwiązań.
Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają
uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie.
Plansza,
karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną
zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących
rozgrywek.
Rozwój: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność,
koncentracja
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Wymiary:
250x245 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+