Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie

The Symbol : 5903699821046
The Availability Of : 100 opak
51.99
49.39 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Wymiary:
250x245 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
EAN :
5903699821046
Gra kooperacyjna Zakodowany zamek ( 4-99 lat) wprowadza dzieci w podstawy
programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji
kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się
tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych
sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz
koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i
zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania
trofeów, zanim zrobi to duch.
Trening myślenia logicznego i
kreatywności
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i
intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz
tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze
współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe kluczowe w
nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla
nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach
integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,
wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla
nauczycieli
Gra "Zakodowany zamek" wykorzystuje STEM (ang. Science,
Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się,
integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w
celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów,
kreatywności oraz współpracy.
Zamiast strategii opartych na pamięciowym
przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu
pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich
naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym
programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania
rozwiązań.
Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają
uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie.
Plansza,
karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną
zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących
rozgrywek.
Rozwój: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność,
koncentracja
Parameters :
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Wymiary:
250x245 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+

Safety Information

For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended

It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.

 

CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys

 

For children over 3 years of age

 

It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys

Manufacturer details

ATENEUM M. KOGUT
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740
[email protected]

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :