- Categories
-
Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia
The Symbol :
9788372778185
51.21
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 5 opak |
The bar code | |
EAN | 9788372778185 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Wydawnictwo | ASTRUM |
Autor | Ewelina Witek |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 180 |
Format | 15x20,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.