Kreatywność uczniów klas I-III... EW 2 2021/2022

The Symbol : 9788371733789
The Availability Of : 4 opak
47.82
45.43 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788371733789

W tym numerze półrocznika m.in

TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
- Edukacja do twórczości o w poszukiwaniyu możliwości wspierania kreatywnych uczniów
- "Wyjść poza to, co jest "- transgresja metodyczna w nauczaniu twórczym w klasach I-III
- Arytmetyka nie musi byc nudna
- (Nie)lubiana geomettria

DOŚWIADCZENIA I PROJEKTY
- Pracownia kreatywności klas młodszych - sieć współpracy i inspiracji dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Teatralizacja jako innowacyjna metoda pedagogiczna

SCENA SZKOLNA
- Twórczość, kreatywność... Czy warto? Scenariusz lekcji dla uczniów klasy I
- Zagubieni w świecie. rodzina nakręconych i przyszytych. Scenariusz zajęc dla uczniów klasy II
- Twórczo o emocjach. Scenariusz zajęc dla uczniów klasy III
- Krzykliwy wykrzynik. Czy krzyk jest zawsze zły. Scenariusz zajęc dla uczniów klasy III
- Jak można spędzić czas wolny z rodzina w domu? Wytwarzanie pomysłów na podstawie własnych doświadczeń i czytanki Trójbój rodzinny. Konstruowanie w grupach gier planszowych. Scenariusz zajęc dla uczniów klasy III
- Bezludna wyspa kreatywności - konstruujemy świat życia codziennego. Scenariusz zajęc dla uczniów klasy III
- Tysiać dłoni, a każda... Scenariusz zajęc dla uczniów klasy III

Czasopismo - Zeszyty Kieleckie - to półrocznik i jednocześnie książka tematyczna. Dwa razy w roku możesz otrzymać kompendium na określony temat na poziomie edukacji wczesnoszkolnej i polonistycznej w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Te książki są ponadczasowe! Możesz korzystać z nich teraz i przez kolejne lata!

Parameters :
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Autor:
praca zbiorowa
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
164
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :