UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Kultura profesjonalna menedżerów firm...

Dostępność: 0 szt.
43.17
41.01 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788375459555
Prezentowana Czytelnikowi książka składa się ze wstępu, czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii oraz załączników. Rozdział pierwszy zawiera teoretyczne podstawy badań kultury profesjonalnej, w tym: teorie profesji, profesjonalizacji i profesjonalizmu, teorię agencyjną, teorie ról oraz sieci społecznych, transakcyjną teorię wymiany, teorię ryzyka oraz teorię zaufania, a także podsumowanie metodą SWOT. Rozdział drugi obejmuje metodologiczne podstawy badań, w tym cel i przedmiot, problemy i hipotezy badawcze, a także metody, techniki i narzędzia badawcze oraz zmienne i ich wartości. W rozdziale trzecim zostały zaprezentowane otoczenie kulturowe przedsiębiorstwa OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o., analiza sektora firm działających w MLM z uwzględnieniem problematyki związanej z naukami społecznymi (istnieją bowiem opracowania z perspektywy nauk ekonomicznych, m.in. A. Warzęchy oraz A. Vogelgesang), a także zarys diagnozy stanu obecnego przedsiębiorstwa OVB w odniesieniu do organizacyjno-technicznych elementów oceny kultury organizacyjnej, takich jak: infrastruktura firmy, strategia, system planowania oraz struktura organizacyjna i procedury. Zostały w nim także uwzględnione elementy otoczenia politycznego, ekonomicznego, społecznego i technologicznego firmy. Ze względu na fakt, że badane przedsiębiorstwo jest ściśle związane z sektorem usług finansowych, aspekty społeczne były szczególnie brane pod uwagę. W rozdziale czwartym zostały przedstawione wyniki badań empirycznych oraz takie elementy personalne kultury organizacyjnej, jak: wartości, normy, przekonania, motywy, postawy i zachowania, zwyczaje, obyczaje, kulturowe wzorce zachowań, elementy wynikowe, tj. efektywność funkcjonowania, rozwój zawodowy, stosunki interpersonalne i sprawność komunikowania. W zakończeniu zaprezentowano wnioski z przeprowadzonych badań.
Parametry:
Wydawnictwo:
ASPRA
Autor:
Robert Kazimierowicz, Włodzimierz Chojnacki
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
264
Format:
17x25 cm

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: