No goods

Kwalifikacja PGF.07 Podstawy reklamy cz.1

The Symbol : 9788365149718
The Availability Of : 0 opak
46.95
44.6 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788365149718
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Parameters :
Wydawnictwo:
eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
192
Format:
16,5x23,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :