• Categories
  • Marketing jednostek terytorialnych

The Symbol : 9788377848180
39.09
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 3 opak
EAN 9788377848180

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
Z Wprowadzenia
Wydawnictwo UMCS
Autor Katarzyna Kuć-Czajkowska (red.), Katarzyna Muszyń
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Stron 326
Format 17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question