No goods
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
The Symbol :
9788326495359
The Availability Of :
0
opak
Enter your email
126.30
119.98
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788326495359
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Autor:
Andrzej Szromnik
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
546
Format:
17x24 cm
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]