![Marketing usług turystycznych REA - WSiP Marketing usług turystycznych REA - WSiP](/images/edukamp2/2318000-2319000/Marketing-uslug-turystycznych-REA-WSiP_%5B2318285%5D_480.jpg)
Podręcznik zawiera:
- wprowadzenie w zasady marketingu,
- charakterystykę rynku usług turystycznych,
- omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Renata Tylińska
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Stron:
280
Format:
17,6x25 cm
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]