UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Medialny obraz rzeczywistości

Symbol: 9788365697042
Dostępność: 4 szt.
77.66
73.78 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788365697042
Teksty składające się na tom, który niniejszym oddajemy w Państwa ręce, posiadają wspólną cechę, a jest nią zorientowanie na problemy medialnego ujęcia rzeczywistości. Ta myśl łączy autorów, dzieli ich przyjęta perspektywa badawcza. To nie powinno dziwić, granice obszaru badań medialnych są pojemne, tak jak pojemne jest samo pojęcie mediów. Aby ułatwić Państwu poruszanie się pośród tej mnogości głosów, ułożyliśmy teksty zaproponowane przez naszych autorów w bloki, które symbolicznie mają odzwierciedlać pola badawczej eksploracji.
Pierwsza część dotyczy prawnych aspektów przestrzeni medialnej, zarówno na poziomie regulacji prawnych warunkujących funkcjonowanie mediów, jak i na poziomie medialnej reprezentacji zagadnień prawnych. Kolejna część obejmuje zagadnienia związane z medialnym obrazowaniem rzeczywistości i z mechanizmami wpływającymi na charakter takiego przekazu. Trzecia część niniejszej publikacji dotyczy wpływu, jaki przekaz medialny wywiera na życie każdego z nas. W tej części oprócz analiz badawczych zdecydowaliśmy się umieścić tekst nie do końca posiadający charakter akademicki, jednakże posiadający wartość nie do przecenienia, będący niejako "spojrzeniem z wewnątrz" na procesy kształtowania gustów odbiorców reklam. Ten punkt widzenia praktyka wpisuje się doskonale w tendencje, jakie dostrzec możemy w procesie odchodzenia od czysto akademickiego modelu studiów na rzecz doskonalenia umiejętności praktycznych. Ostatnia część zawiera artykuły eksplorujące temat medialnych reprezentacji miasta Kalisza.
Oddajemy w Państwa ręce tom, o którym nie można powiedzieć, że wyczerpuje temat medialnego obrazowania rzeczywistości. Złożoności sfery medialnej nie sposób oddać w kilkudziesięciu nawet artykułach i chodzi tutaj przede wszystkim o specyfikę przedmiotu badań, który ściśle związany z rozwojem technologii komunikowania masowego nieustannie zmienia swój kształt. Mimo to wierzymy, że teksty zebrane w niniejszym tomie nie stanowią jedynie obrazu pewnej sytuacji zastanej, która lada chwila może ulec zmianie, ale dotykają problemów bardziej fundamentalnych, stanowiących niezmienny trzon tego, co zwykliśmy nazywać przekazem medialnym.
Parametry:
Wydawnictwo:
Silva Rerum
Autor:
praca zbiorowa
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Stron:
319
Format:
17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: