Największe wpadki rekinów biznesu cz.1 Audiobook

The Symbol : 9788360339398
The Availability Of : 4 opak
27.71
26.32 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788360339398
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką. Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.
Parameters :
Wydawnictwo:
Bellona
Autor:
Matt Haig
Rok wydania:
2008
Oprawa:
etui kartonowe
Stron:
2

Manufacturer details

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :