• Categories
  • Największe wpadki rekinów biznesu cz.1 Audiobook

The Symbol : 9788360339398
26.52
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 4 opak
EAN 9788360339398

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką. Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.
Wydawnictwo Bellona
Autor Matt Haig
Rok wydania 2008
Oprawa etui kartonowe
Stron 2
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question