- Categories
-
Największe wpadki rekinów biznesu cz.1 Audiobook
The Symbol :
9788360339398
26.52
Reviews | |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788360339398 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką. Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.
Wydawnictwo | Bellona |
Autor | Matt Haig |
Rok wydania | 2008 |
Oprawa | etui kartonowe |
Stron | 2 |
There is currently no comments or ratings for this product.