Przeważnie szkoła ma na to wpływ niewielki lub żaden. Ale szkoła ma i musi mieć wpływ na to, co dziecko robi i jak się zachowuje w otoczeniu klasowym. Dlatego, nie roszcząc sobie niemożliwych do zrealizowania ambicji zmienienia jego dotychczasowych uwarunkowań, staramy się naprawić jego zachowanie na czas, kiedy przebywa z nami. Wymaga to ustalenia ogólnoszkolnej polityki radzenia sobie z trudnymi uczniami, współpracy całego zespołu nauczycielskiego z dyrektorem na czele, oraz, przede wszystkim, nie pozostawiania nauczyciela samego z problemem zachowania trudnego dziecka i negatywnego oceniania go, jeśli sobie nie radzi! To problem całej szkoły i tylko umiejętna, zorganizowana współpraca i determinacja całego grona pedagogicznego może to zmienić!
Wydawnictwo:
Fraszka Edukacyjna Sp. z o.o.
Autor:
Bill Rogers
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Stron:
200
Format:
16,5x23,5 cm
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]