
Naucz się ACT
Ta książka to najważniejszy podręcznik autorstwa twórców i pionierów tego nurtu psychoterapii napisany z myślą o terapeutach
Terapia akceptacji i zaangażowania (ACT) wypracowana na podstawie długoletnich badań Stevena C. Hayesa to jedna z najważniejszych metod współczesnej psychoterapii. Okazuje się niezwykle skuteczna zarówno na etapie diagnozy przypadku, jak i w leczeniu zaburzeń psychicznych.
Ta książka to najważniejszy podręcznik autorstwa twórców i pionierów tego nurtu psychoterapii napisany z myślą o terapeutach. Autorzy na wielu praktycznych przykładach tłumaczą sześć podstawowych procesów ACT (Akceptacja, Defuzja, Świadomość chwili obecnej, Ja jako kontekst, Wartości, Zaangażowane działanie), proponują i omawiają 50 ćwiczeń rozwijających kompetencje ACT, a kolejne zagadnienia i procesy objaśniają na przykładzie licznych transkrypcji sesji. Najnowsze wydanie publikacji zostało uzupełnione o omówienie problemu dostosowania procesów ACT do różnych kontekstów kulturowych.
Spośród wielu publikacji o ACT ta jest fundamentem i pierwszym punktem odniesienia. To podręcznik omawiający terapię ACT w sposób kompletny i całościowy, napisany przez samych twórców terapii akceptacji i zaangażowania.
Prof. dr hab. Mateusz Gola, kierownik Pracowni Neuronauki Klinicznej w Instytucie Psychologii Polskiej Akademii Nauk, autor ponad 140 artykułów w prestiżowych czasopismach naukowych. Psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem wykorzystujący w swojej pracy metody ACT.
Dr Steven C. Hayes założyciel i profesor Instytutu Psychologii na University of Nevada, Reno jeden z najbardziej wpływowych naukowców we współczesnej psychologii klinicznej, autor wielu książek i artykułów naukowych, w tym bestsellerowego podręcznika ACT słowo w słowo w leczeniu depresji i zaburzeń lękowych (Wydawnictwo Emocje, 2024).
Dr Jason B. Luoma dyrektor kliniki badawczo-szkoleniowej Portland Psychotherapy.
Dr Robyn D. Walser dyrektor Bay Area Trauma Recovery Center, były prezes Association for Contextual Behavioral Science i adiunkt na wydziale psychologii University of California, Berkeley.
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys