Niezbędnik zawiera:
unikalny zestaw 2200 niemieckich zdań tłumaczonych na język polski - potrzebnych do komunikacji telefonicznej, korespondencji i bezpośredniej konwersacji z klientami.
Zdania potrzebne w negocjacjach i wielu innych sytuacjach biznesowych (narady, konferencje, współpraca nad projektami, realizacja wspólnych zamierzeń, itp.).
Książka przeznaczona dla osób chcących poszerzyć znajomość języka o specyficzne słownictwo związane z biznesem:
obecnych i przyszłych pracowników sekretariatów i działów obsługi klienta przedsiębiorstw współpracujących z firmami zagranicznymi,
właścicieli firm, kontaktujących się osobiście ze swoimi zagranicznymi kontrahentami,
studentów różnych kierunków, zamierzających pracować w działach sprzedaży dużych firm lub rozpocząć własną działalność gospodarczą,
studentów szkół i kursów kształcących pracowników biur i sekretariatów.
Książka stanowi doskonałą pomoc w przygotowaniu się do rozmów o firmie, działalności biznesowej oraz o wielu innych problemach wynikających ze współpracy z niemieckojęzycznymi klientami.
Wydawnictwo:
Wagros
Autor:
Ewa Maria Rostek
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
180
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]