
W książce Ken Robinson udziela odpowiedzi na trzy najważniejsze pytania:
Dlaczego promowanie kreatywności jest kwestią fundamentalną? Liderzy biznesu, politycy i pedagodzy podkreślają ogromne znaczenie promowania kreatywności i innowacyjności. Dlaczego jest to ważne?
W czym tkwi problem? Dlaczego ludzie potrzebują pomocy, by stać się kreatywnymi? Dzieci przecież kipią od pomysłów! Dlaczego po okresie dorastania wydaje nam się, że już nie jesteśmy kreatywni?
Z czym się to wiąże? Czym jest kreatywność? Czy wszyscy są kreatywni czy też tylko nieliczni? Czy można rozwijać kreatywność, a jeżeli tak, to w jaki sposób?
"Kreatywność jest największym darem ludzkiej inteligencji. Im bardziej złożony staje się świat, tym i my musimy być bardziej kreatywni, aby sprostać jego wyzwaniom. Jednak wielu ludzi zastanawia się czy w ogóle mają jakieś kreatywne zdolności. Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności mówią o tym, dlaczego kreatywność jest tak ważna, dlaczego ludzie uważają, że nie są kreatywni, jak do tego doszło i co możemy z tym zrobić".
Ken Robinson
"Ken Robinson genialnie pisze o różnych przejawach niedoceniania i ignorowania kreatywności szczególnie w naszych systemach edukacji".
John Cleese
"Książka Oblicza umysłu wyjaśnia, dlaczego bycie kreatywnym w dzisiejszym świecie jest konieczne. Tej książki nie można przeoczyć".
Ken Blanchard, współautorJednominutowego menedżera
"Książki o kreatywności nie zawsze są kreatywne. Książka Robinsona jest upragnionym wyjątkiem: to zestaw szeroko zakrojonych, skłaniających do refleksji i użytecznych rozważań dla każdego, kto chce zrealizować nowe pomysły w biznesie, nauce czy sztuce".
Mihaly Csikszentmihalyi, profesor psychologii na Uniwersytecie w Chicago, autor bestsellerowego Przepływu
"To najlepsza analiza rozłamu pomiędzy tymi rodzajami inteligencji, które tradycyjnie docenialiśmy w szkołach a tymi, których dziś potrzebujemy w organizacjach i społeczeństwach, z jaką się spotkałem".
Howard Gardner, psycholog, wykładowca m.in. Harvardu, twórca teorii inteligencji wielorakiej
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740
[email protected]