![Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Podr. cz.2 WSIP Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Podr. cz.2 WSIP](/images/edukamp2/2078000-2079000/Obsluga-gosci-Kwal-HGT-03-Podr-cz-2-WSIP_%5B2078231%5D_480.jpg)
Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Podr. cz.2 WSIP
The Symbol :
9788302183065
The Availability Of :
51
opak
83.29
79.13
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
EAN :
9788302183065
Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zdrowego żywienia, przechowywania żywności, bielizny i zastawy stołowej, sporządzania jadłospisów i rozróżniania śniadań hotelowych oraz sposobów ich podawania. Zaprezentowali informacje dotyczące przyjmowania i realizacji zamówień usług dodatkowych, ich organizowania oraz sporządzania dokumentacji.
Podręcznik Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie z zakresu kwalifikacji HGT.03 to nieoceniona pomoc podczas nauki zawodu, opracowana pod kątem wszystkich efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Publikacja jest ciekawa, uczy twórczo myśleć, umożliwia poznanie specyfiki branży hotelarskiej oraz ułatwia zrozumienie jej istoty. Każdy może znaleźć w niej coś, co go zainteresuje, zainspiruje
i pomoże w nauce zawodu.
Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]