No goods
Obsługa gości w obiek.świad.usługi hotel. HGT.03/1
The Symbol :
9788302183058
The Availability Of :
0
opak
Enter your email
101.26
96.2
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
EAN :
9788302183058
Autorzy zamieścili w podręczniku informacje dotyczące klasyfikacji obiektów i usług hotelarskich, systemów i sieci hotelarskich, zasad bhp obowiązujących w branży. Omówili sposoby rozróżniania stanowisk pracy w dziale służby pięter, kwestie rodzajów jednostek mieszkalnych, prac porządkowych, technik sprzątania oraz obsługiwania sprzętu i urządzeń do utrzymywania czystości.
Podręcznik Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie z zakresu kwalifikacji HGT.03 to nieoceniona pomoc podczas realizacji nauki zawodu, opracowany pod kątem wszystkich efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Publikacja jest ciekawa, absorbująca, uczy twórczo myśleć, umożliwia poznanie specyfiki branży hotelarskiej oraz ułatwia zrozumienie jej istoty. Każdy znajdzie w niej coś, co go zainteresuje, zainspiruje i pomoże w nauce zawodu.
Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]