No goods
Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1
The Symbol :
9788389184856
The Availability Of :
0
opak
Enter your email
49.14
46.68
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788389184856
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
Wydawnictwo:
Format-AB
Autor:
Beata Sawicka (red.)
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
216
Format:
17x24 cm
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]