No goods

Postcovidowa dominacja mediów

The Availability Of : 0 opak
39.05
37.1 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788382064018
Rola mediów w czasie pandemii COVID-19 (od ang. Coronavirus Disease 2019), choroby, która została zidentyfikowana w Chinach jesienią 2019 r., wzrosła do niewyobrażalnych rozmiarów. W okresach nasilenia liczby zakażeń lockdown (ang. zamknięcie) był niemal całkowity, a na ulicach dużych miast na całym świecie, zwykle zatłoczonych, prawie nie było ludzi ani samochodów. Każdy miał prawo przemieszczać się jedynie w uzasadnionych przypadkach, np. w celu kupienia żywności w najbliższych sklepach spożywczych, a cała aktywność ludzka przeniosła się do Internetu. W sieci toczyło się ożywione życie: zawodowe, szkolne, naukowe, towarzyskie, sportowe, kulturalne itp.
Żadne nawet najbardziej nowoczesne społeczeństwo nie było przygotowane na tego rodzaju sytuację zarówno technologicznie, jak i mentalnie. Przedłużający się okres zamknięcia generował lęk i frustrację.
Czy obecnie, po takich trudnych doświadczeniach, jesteśmy gotowi do pełnego funkcjonowania w cyberprzestrzeni? Co tracimy, a co zyskujemy, przenosząc aktyw-ności do sieci? Na te pytania i wiele innych starają się odpowiedzieć autorzy tekstów zamieszczonych w tej książce.
Parameters :
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Autor:
praca zbiorowa
Rok wydania:
2022
Oprawa:
karton
Stron:
151

Manufacturer details

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :