No goods

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..

The Symbol : 9788381026758
The Availability Of : 0 opak
67.70
64.31 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Rok wydania:
2023
Stron:
202
EAN :
9788381026758

Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Parameters :
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Rok wydania:
2023
Stron:
202
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :