No goods

Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2

The Symbol : 9788302157165
The Availability Of : 0 opak
86.98
82.63 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788302157165
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Parameters :
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
216
Format:
17x24 cm

Manufacturer details

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :