UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Przywództwo a innowacyjność organizacji

Symbol: 9788382701302
Dostępność: 0 szt.
44.69
42.46 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788382701302

Jednym z najcenniejszych zasobów organizacji są jej pracownicy. To ludzie tworzą i wprowadzają innowacje, ich postawa wobec innowacji jest najważniejsza. Bardzo dużą rolę w kształtowaniu postaw innowacyjnych w firmie odgrywa przywódca. Przywódcy powinni być otwarci na pomysły, inicjatywy pracowników, powinni je wspierać, a nie hamować. Muszą także ufać swoim pracownikom, tworząc odpowiednią atmosferę w pracy, opartą na wzajemnej współpracy, lojalności i zaufaniu. Pracownicy muszą natomiast mieć świadomość rzeczywistego wpływu na procesy innowacyjne w firmie. Im bardziej kadra kierownicza sama rozumie istotę i charakter innowacji, tym łatwiej jest jej przygotować i przekonać do tego pracowników.

Wiele organizacji szuka sposobów stymulowania i promowania innowacyjności pracowników, jedną z nich jest przywództwo, które może wzmagać zachowania innowacyjne pracowników. Powyższe okoliczności uzasadniają potrzebę badań nad rolą przywództwa w stymulowaniu działalności innowacyjnej, co stanowi cel niniejszej publikacji.

Książka uzupełnia i rozszerza dotychczasową wiedzę na temat różnych rodzajów przywództwa i jego wpływie na innowacyjność. Autorka w swoich badaniach nie przyjęła żadnej konkretnej teorii przywództwa, lecz przeanalizowała problem z trzech odmiennych perspektyw dotyczących roli przywódców w stymulowaniu innowacyjności pracowników. W pierwszej zbadała własne podejście liderów do zmian, rozwiązywania problemów, wyznaczanie przez nich celów i komunikowania się. Drugi aspekt objął styl kierowania pracownikami. W trzecim przeanalizowano podejście kadry zarządzającej do pracowników, metody pobudzania ich kreatywności, poszerzania wiedzy, propagowania zachowań innowacyjnych czy nadzoru nad pracą zespołową.

Książka adresowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych, doktorantów w obszarze nauk o zarządzaniu i jakości oraz menedżerów, przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zainteresowanych uzupełnieniem wiedzy w zakresie roli przywództwa w stymulowaniu działalności innowacyjnej pracowników.

Parametry:
Wydawnictwo:
Difin
Autor:
Katarzyna Kozioł-Nadolna
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
104

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Dane producenta

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

124483913
[email protected]

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: