No goods

Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

The Availability Of : 0 opak
54.22
51.51 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788379302437
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Parameters :
Wydawnictwo:
Difin
Autor:
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Stron:
268
Format:
16x23 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :