No goods

Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym

The Availability Of : 0 opak
50.27
47.76 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
About this product
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor:
Grażyna Rosa, Leszek Gracz
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
EAN :
9788379723775

Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące

zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych,

komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie

nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla

turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na

zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia

poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne

uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA. 


Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli

środowiska nauki, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest

omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (nauki o zarządzaniu i jakości,

geografii społeczno-ekonomicznej, gospodarki przestrzennej, ekonomii i finansów).

                                                                                                      
                                                                                                         Z wprowadzenia

Parameters :
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Autor:
Grażyna Rosa, Leszek Gracz
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :