- Categories
-
Strategia organizacji w.3
The Symbol :
9788320821659
56.53
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 17 opak |
The bar code | |
EAN | 9788320821659 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, a także studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Autor | Krzysztof Obłój |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 414 |
Format | 16x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.