UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Struktura pojęć emocjonalnych. Wykorzystanie...

Symbol: 9788322790182
Dostępność: 2 szt.
40.78
38.74 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788322790182
Choć od [powstania] klasycznego już dylematu ubiegłego wieku ujmowanego skrótowo emocja vs. poznanie minęło ponad 30 lat, to wydaje się, że publikacja Barbary Gawdy [] próbuje go nadal rozwiązać. Jednak czyni to w sposób wyjątkowy [].
Dzięki autorskiej propozycji projektu badawczego [] docieramy do istoty tego, o czym mówiła, wielokrotnie cytowana w publikacji, Anna Wierzbicka [], iż znaczenie potoczne pojęcia oznacza to, co ludzie myślą lub mają na myśli, kiedy używają nazwy tego pojęcia []. Na uznanie, szczególnie w zakresie opracowania uzyskanych, niełatwych do obróbki danych jakościowych, zasługuje zgrabne połączenie aspektu treściowego i strukturalnego pojęć dotyczących emocji, a także krok dalej w kierunku analizy procesualnej/dynamicznej []. Za niezwykle cenne uważam zaprezentowanie polskiemu czytelnikowi wyników badań Shavera, [], które dotąd nie zostały w polskiej literaturze przedmiotu [ukazane] w pełni. Praca jest [] trochę przewrotna, ponieważ mówi o emocjach bez emocji, co tym bardziej interesujące, że emocje jako doznania afektywne są stanami chwilowymi, [] natomiast wiedza o nich czy pojęcia pozostają w ludzkim doświadczeniu znacznie dłużej, a niekiedy nawet całe życie [].
Parametry:
Wydawnictwo:
UMCS
Autor:
Barbara Gawda
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Stron:
234
Format:
17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: