Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
oStworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
oZapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
oNauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
oDowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
oStworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
oZbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
oDowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
oZbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
oWyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Wydawnictwo:
iTstart
Autor:
Tomasz Błaszczyk
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
422
Format:
17x24 cm
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]