![Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.2 Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.2](/images/edukamp2/2760000-2761000/Uczuciowe-przedszkolaki-Emocje-w-sytuacjach-cz-2_%5B2760554%5D_480.jpg)
Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.2
Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach. Część 2. Spokój, zazdrość, wstyd, zaskoczenie - Martyna Cembrzyńska - Komlogo
Emocje w sytuacjach. Część 2 to drugi zestaw pomocy z serii Uczuciowe przedszkolaki, zaprojektowanej do rozwijania kompetencji emocjonalnych, społecznych i poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym oraz w młodszym wieku szkolnym. Zestaw ten może być także użyteczny dla starszych dzieci oraz dzieci z niepełnosprawnościami.
Pomoc ta jest wszechstronna i nadaje się zarówno do pracy indywidualnej, jak i grupowej, w ramach zajęć edukacyjnych w przedszkolu, nauczania początkowego, a także jako inspiracja do zabaw w domu. Ma szczególne zastosowanie w terapii psychologicznej i pedagogicznej oraz na Treningu Umiejętności Społecznych (TUS).
Zestaw może być wykorzystywany przez psychologów, pedagogów, terapeutów TUS, nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, a także przez opiekunów i rodziców.
Dzięki wykorzystaniu tego materiału można wspierać dzieci w rozwijaniu wielu umiejętności i funkcji.
Sfera emocjonalno-społeczna:
-rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji,
świadomość występowania różnych emocji w jednym czasie,
świadomość różnic w przeżywaniu takich samych lub podobnych sytuacji u różnych osób,
empatyczne postrzeganie przeżyć bohaterów,
rozmawianie o emocjach,
umiejętność oceny natężenia podstawowych emocji,
rozmawianie o trudnych wydarzeniach,
konstruktywne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
empatia, wrażliwość na problemy innych i chęć pomagania,
umiejętność przyjmowania prostych ról,
naśladownictwo i działania naprzemienne,
komunikacja.
Sfera poznawcza:
myślenie sytuacyjne, przyczynowo-skutkowe, logiczne,
wyobraźnia,
aktywne słuchanie,
rozwijanie słownika biernego i czynnego,
rozumienie prostych zdań, pytań i poleceń,
umiejętność wypowiadania się,
percepcja wzrokowa i słuchowa,
orientacja przestrzenna,
pamięć,
koncentracja uwagi,
grafomotoryka.
Zawartość zestawu:
książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,
40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,
4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,
4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,
40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,
kolorowanka.
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys