UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Wesoły pociąg. Gra planszowa (różowy)

Symbol: 5904405355329
Dostępność: 5 szt.
43.88
41.69 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Jako
Wymiary:
170x160 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
EAN:
5904405355329

Gra planszowa Wesoły pociąg dzięki prostym zasadom jest odpowiednia dla przedszkolaka, wciągnie także dorosłego gracza. To gwarancja udanej zabawy dla wszystkich, bez względu na wiek. Wybierzcie swoje lokomotywy, parowe ciuchcie lub szybkie elektrowozy. Rzucając kostkami, zdobywajcie wesołe wagoniki i budujcie swoje pociągi. Gracz, który będzie mieć najwięcej wagonów (punktów), wygrywa. W wariancie zaawansowanym wykażcie się znajomością alfabetu i zdobywajcie dodatkowe punkty. Zasady gry Wesoły pociąg: Elementy gry - 30 kartoników z wagonami (2-, 3- i 4-wagonowymi) - 6 kartoników z lokomotywami - 3 kostki z wagonami i dżokerem - 1 kostka z wagonami i stopem Cel gry Zadaniem graczy jest zbudowanie pociągów z jak największą liczbą wagonów (uzyskanie jak największej liczby punktów). Przygotowanie do gry - Rozłóżcie kartoniki z wagonami, pogrupujcie je według kolorów i długości (tworząc pulę). - Kostki połóżcie obok nich. - Każdy gracz bierze po 1 kartoniku z lokomotywą i kładzie go przed sobą. Jeśli graczy jest mniej niż sześciu, niewykorzystane kartoniki z lokomotywami nie biorą udziału w grze. Rozgrywka Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio jechała pociągiem (lub najmłodszy gracz). - Gracz w swojej kolejce bierze kostki i rzuca wszystkimi naraz. Może wykonać maksymalnie 3 takie rzuty. Po każdym rzucie może odłożyć na bok wybrane kostki. Pozostałymi rzuca dalej. Raz odłożone kostki może wykorzystać w kolejnych rzutach. - Celem rzutów jest uzyskanie odpowiedniej wartości na kostkach, zabranie z puli zgodnego co do koloru i liczby wagonów kartonika i dodanie go do swojego pociągu. - Jeśli gracz wyrzuci Stop - nie zdobywa żadnego kartonika - grę kontynuuje kolejna osoba. - Dżoker zastępuje dowolny kolor. - Jeśli wyrzucona wartość nie jest dostępna, gracz może zabrać kartonik w danym kolorze o mniejszej liczbie wagonów. - Jeśli w puli nie będzie już kartoników odpowiadających wartości na kostkach, to gracz nie zdobywa żadnego kartonika - grę kontynuuje kolejna osoba. - Podczas jednej kolejki można zdobyć tylko jeden kartonik (jeśli są dwie pary, gracz wybiera jedną z nich). - Kolejka przebiega zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Koniec gry Gra się kończy, gdy w puli nie ma już kartoników. Policzcie wagony w swoich pociągach. Każdy wagon to jeden zdobyty punkt. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów. Możliwy jest remis. Wariant zaawansowany Punkty ekstra Jeśli chcecie zwiększyć poziom trudności gry, wprowadźcie dodatkową zasadę: za każde połączenie kartoników, w których literki ułożone są zgodnie z kolejnością, w jakiej występują w alfabecie, zdobywacie dodatkowe punkty. Praktyczne opakowanie w formie kuferka zachęci dziecko do posprzątania po skończonej zabawie. Bawcie się i doskonalcie różne umiejętności: - logiczne myślenie - liczenie - znajomość alfabetu - rozpoznawanie kolorów - zdolności manualne - kreatywność i wyobraźnię - spostrzegawczość i koncentrację

Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Jako
Wymiary:
170x160 mm
Obudowa:
pudełko
Grupa wiekowa:
4+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: