Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór..
The Symbol :
9788322795989
The Availability Of :
4
opak
43.98
41.78
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788322795989
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.
Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP
Wydawnictwo:
UMCS
Autor:
Ilona Bondos
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
340