Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...
The Symbol :
9788322792704
The Availability Of :
4
opak
50.38
47.86
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788322792704
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Wydawnictwo:
UMCS
Autor:
red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
287
Format:
17,6x25 cm