No goods

Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

The Symbol : 9788322792711
The Availability Of : 0 opak
47.98
45.58 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788322792711
Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Parameters :
Wydawnictwo:
UMCS
Autor:
red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
315
Format:
17,6x25 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :