- Categories
-
Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..
The Symbol :
9788322792711
36.19
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 5 opak |
The bar code | |
EAN | 9788322792711 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Wydawnictwo | UMCS |
Autor | red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 315 |
Format | 17,6x25 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.