• Categories
  • Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

The Symbol : 9788322792711
36.19
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 5 opak
EAN 9788322792711

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Wydawnictwo UMCS
Autor red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Rok wydania 2019
Oprawa broszurowa
Stron 315
Format 17,6x25 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question