Współczesne media T.2 Wartości mediów

The Symbol : 9788377844663
The Availability Of : 4 opak
40.78
38.74 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788377844663
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii `Współczesne media`, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów. 
Parameters :
Wydawnictwo:
UMCS
Autor:
Iwona Hofman (red.), Danuta Kępa-Figura (red.)
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Stron:
240
Format:
17x24 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :