Prof. zw. dr hab. Mirosław Nowak-Dziemianowicz
Bezsprzecznym walorem monografii jest porównawczy charakter zaprezentowanych wniej badań ianaliz wrodzimych realiach do rzadkości wciąż należą bowiem badania porównawcze, które pozwalają na wielostronne spojrzenie na rozpatrywane kwestie. Na tym większe uznanie zasługuje wzwiązku ztym, podjęcie przez Autorki badań polsko-amerykańskich. Wmoim przekonaniu jest to praca oryginalna odużych walorach poznawczych, która zpewnością wzbudzi zainteresowanie wszerokich kręgach odbiorców przede wszystkim nauczycieli irodziców, ale także nauczycieli akademickich (którzy mogą wykorzystać przedstawione wyniki badań wprocesie przygotowania przyszłych nauczycieli do skutecznej pracy wzawodzie) oraz samych uczniów (którzy, dzięki lekturze, zyskać mogą świadomość istnienia zjawiska wypalenia szkolnego, jego przyczyn, symptomów imetod przeciwdziałania jego występowaniu, agdyby to ostatnie zawiodło lub okazało się niemożliwe jego negatywnym konsekwencjom).
Dr hab. Stefan T.Kwiatkowski, prof. ChAT
Wydawnictwo:
Petrus
Autor:
Katarzyna Tomaszek
Rok wydania:
2020
Oprawa:
twarda
Stron:
204
Format:
15,2x24 cm
Manufacturer details
ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]