Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie
Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza i przeobrażenia w otaczającym świecie skłaniają do podjęcia problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu. Organizacje muszą reagować na zmieniające się wyzwania otoczenia i dostosowywać do zmian. Rośnie zapotrzebowanie na wiedzę, która pozwoli firmom przetrwać trudny okres kryzysu. Niniejsza praca wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.
Problematyka zawarta w pracy jest zróżnicowana tematycznie i obejmuje wiele obszarów zarządzania współczesną organizacją. Część pierwsza koncentruje się na źródłach i przejawach kryzysu w przedsiębiorstwie, drugą część poświęcono natomiast wybranym metodom zarządzania w warunkach kryzysu.
Książka adresowana jest do kadry zarządzającej współczesną organizacją oraz do pracowników nauki zgłębiających wiedzę z zakresu zarządzania. Może służyć jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunku zarządzanie i słuchaczy kierunków ekonomicznych.