No goods

Zestaw. Relacje

The Symbol : 9788364957291
The Availability Of : 0 opak
45.15
42.89 price with code : EDUKAMP
opak
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within : Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788364957291

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu. Najistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wypracowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są konieczne do opanowania języka mówionego i pisanego, ale także relacji społecznych, umiejętności kategoryzowania i rozumienia zależności przyczynowo- skutkowych.

Edukacja szkolna wymaga także dostrzegania relacji między symbolem i jego reprezentacją w realnym świecie, znakiem i znaczeniem, zachowaniem i przejawianymi emocjami. 

Zestaw RELACJE pozwala na stymulację:

  • analizy wzrokowej
  • koncentracji
  • świadomej kontroli wzrokowej
  • uwagi dowolnej
  • rozumienia instrukcji niewerbalnej
  • rozumienia zwerbalizowanych przez terapeutę relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru
  • werbalizowania relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru

Ćwiczenia dostrzegania relacji przygotowują do:

  • rozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
  • uczenia się przez instrukcję
  • nabywania systemu językowego - gramatyki języka

Zestaw składa się z 84 elementów. 

Parameters :
Wydawnictwo:
Centrum Metody Krakowskiej
Autor:
Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska
Oprawa:
pudełko
Stron:
84
Format:
22,5x16x3 cm

Manufacturer details

ATENEUM M. KOGUT, A. ZEGIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland

730260740 CerCE|Zgodne z EN-71
[email protected]

There is currently no comments or ratings for this product.
Ask a question
The Signature Of The :
Email :
Ask a question :