UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY

 

SKLEPU INTERNETOWEGO EDUKAMP.PL

 

  1. Postanowienia ogólne



1.1. Sklep internetowy działający pod adresem: www.edukamp.pl w ramach działalności gospodarczej pod nazwą:    FHU -EFEKT Grzegorz Franaszek adres siedziby firmy: ul. Bajeczna 7/80 31-566 Kraków, dodatkowy adres:  ul. Ofiar Dąbia 4  31-566 Kraków NIP: 675-122-01-65  wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki (www.firma.gov.pl).

1.2. Przedmiotowy regulamin precyzuje reguły dotyczące składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz ich rozwiązywania, a także prawa i obowiązki związane z produktami dostępnymi poprzez sklep internetowy na stronie: www.edukamp.pl - oznaczony jako edukamp.pl. Określa również zasady realizacji tych umów, prawa i obowiązki zarówno sklepu www.edukamp.pl, jak i Klienta, jak również procedury reklamacji i zasady ochrony danych osobowych.

1.3. Każdy klient ma możliwość bezpłatnego dostępu do tego Regulaminu w dowolnym czasie poprzez strony internetowe www.edukamp.pl, a także ma opcję jego wydrukowania.

1.4. Wszelkie umowy zawarte poprzez sklep internetowy edukamp.pl są realizowane w języku polskim.

1.5. Publikacje takie jak ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje umieszczone na stronie www.edukamp.pl nie są ofertą w myśl Kodeksu cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do negocjacji umowy (zgodnie z artykułem 71 Kodeksu cywilnego).

 

 

  1. Proces zawierania umowy / realizacja zamówienia



2.1. EDUKAMP.PL przyjmuje zamówienia za pośrednictwem swojej strony internetowej www.edukamp.pl.

2.2. Możliwość składania zamówień jest dostępna całą dobę, siedem dni w tygodniu.

2.3. Składanie zamówienia polega na wybraniu typu oraz ilości produktów na stronie www.edukamp.pl, dodaniu ich do koszyka poprzez kliknięcie odpowiedniej ikony, uzupełnieniu formularza zamówienia, wyborze metody płatności oraz dostawy, a ostatecznie na zatwierdzeniu zamówienia.

2.4. Integralną częścią procesu składania zamówienia jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego zaakceptowanie, co użytkownik potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed zakończeniem procesu zamówienia. Nieakceptacja Regulaminu podczas procesu zamawiania uniemożliwia dokonanie zakupu przez sklep internetowy www.edukamp.pl i wymaga ustalenia warunków transakcji w inny sposób.

2.5. Kiedy Klient składa zamówienie, stanowi to ofertę zawarcia umowy kupna sprzedawanych produktów, zgodnie z definicją zawartą w art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

2.6. Osoba składająca zamówienie ma obowiązek dokładnego i zgodnego z rzeczywistością wypełnienia wymaganych danych w formularzu zamówieniowym dostępnym na stronie internetowej www.edukamp.pl, w tym podania swojego imienia, nazwiska oraz adresu. Wprowadzenie danych niekompletnych, nieprawdziwych lub błędnych może przeszkodzić, a nawet uniemożliwić przeprowadzenie zamówienia. Zaleca się podanie prawidłowego numeru telefonu, co może pomóc w kontakcie w przypadku problemów z realizacją zamówienia.

2.7. Po złożeniu przez Klienta poprawnie wypełnionego formularza zamówienia, otrzyma on z sklepu internetowego www.edukamp.pl odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia. To potwierdzenie przyjęcia zamówienia stanowi deklarację edukamp.pl o akceptacji oferty, co skutkuje zawarciem umowy sprzedaży.

2.8. Okres wykonania zamówienia mieści się w przedziale od 2 do 4 dni roboczych, liczonych od momentu złożenia zamówienia przez Klienta.

2.9. 

  1. c. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku dostępności towaru lub innych okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia.

  2. Anulowanie zamówienia przez sprzedającego: a. Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia w przypadku: i. Braku dostępności towaru, ii. Błędów technicznych lub ludzkich powodujących nieprawidłową realizację zamówienia, iii. Naruszenia postanowień regulaminu przez klienta, iv. Innych okoliczności uzasadniających anulowanie zamówienia.

  3. Powiadomienie o anulowaniu zamówienia: a. W przypadku anulowania zamówienia przez sprzedającego, klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. b. Zwrot środków za anulowane zamówienie zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty anulowania zamówienia na wskazane przez klienta konto bankowe.

  4. Postanowienia końcowe: a. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy zawartej między klientem a sprzedającym. b. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem informowania klientów o wprowadzonych zmianach. c. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa polskiego.

  REJESTROWANIE, ZASADY ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW DOTYCZĄCYCH ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Rejestracja jest darmowa i nieobowiązkowa. Po jej przeprowadzeniu dla Użytkownika zostaje utworzone osobiste Konto Klienta.
  2. Użytkownik ma również możliwość zakupów w Sklepie Internetowym bez potrzeby rejestracji, lecz wtedy nie korzysta z zalet posiadania Konta Klienta i związanych z nim funkcji, jak zapamiętywanie danych adresowych czy monitorowanie procesu realizacji zamówienia.
  3. Klient zainteresowany rejestracją musi uzupełnić formularz rejestracyjny. Do dokonania rejestracji wymagane jest podanie aktywnego adresu e-mail, wybranie loginu oraz ustalenie hasła.Podczas procesu rejestracji istnieje również opcja podania danych adresowych do wysyłki. W przypadku, gdy rejestracji dokonuje Konsument, należy podać: a. Imię i nazwisko, b. Adres zamieszkania, w tym ulicę, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo i kraj, c. Numer telefonu.
  4. Gdy formularz rejestracyjny wypełniany jest przez przedsiębiorcę, w celu wysyłki zakupionych produktów konieczne jest podanie: a. Nazwy firmy, b. Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP), c. Adresu siedziby, zawierającego ulicę, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo i kraj, d. Imienia i nazwiska osoby kontaktowej, e. Numeru telefonu.
  5. Uzupełnienie formularza rejestracyjnego informacjami, wymienionymi w ust. 4 lub ust. 5, i naciśnięcie przycisku „Załóż konto” finalizuje proces rejestracji. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i tworzy się Konto Klienta. Naciśnięcie „Załóż konto” jest również potwierdzeniem prawdziwości danych wprowadzonych w formularzu rejestracyjnym.
  6. Właściciel Sklepu ma prawo odmówić rejestracji Klienta w sytuacjach wymienionych w ust. 11.
  7. Klient ma możliwość rezygnacji z umowy o świadczenie usług elektronicznych w dowolnym momencie.
  8. Właściciel Sklepu ma prawo do rozwiązania umowy o świadczenie usług elektronicznych, jeśli Klient przez okres 2 lat od ostatniej aktywności nie wykazał się działalnością w Sklepie, w tym nie składał zamówień ani nie logował się na swoje Konto Klienta.
  9. Rozwiązanie umowy przez którąkolwiek ze stron, czy to za wzajemnym porozumieniem, skutkuje zablokowaniem dostępu Klienta do jego Konta Klienta oraz jego usunięciem.
  10. Właściciel Sklepu ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w przypadku, gdy: a. Cel rejestracji lub sposób używania usług wyraźnie koliduje z regulaminem i celem działalności Sklepu.
    b.    działania Klienta są niezgodne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi, zachęcają do aktów przemocy lub popełnienia przestępstwa, lub w przypadku naruszenia praw osób trzecich,
    c.    otrzymał oficjalne powiadomienie o nielegalnym charakterze danych podanych przez użytkownika lub związanej z nimi aktywności,
    d.    otrzymał wiarygodne informacje o niezgodnym z prawem charakterze podanych danych lub działalności z nimi związanej i wcześniej poinformował Użytkownika o planach zablokowania dostępu do jego Konta Użytkownika,
    e.    Klient rozsyła niezamówione materiały reklamowe,
    f.    Klient notorycznie lub w sposób rażący łamie zasady określone w Regulaminie,
    g.    adres podany przez Kupującego wzbudza uzasadnione obawy co do jego prawidłowości lub autentyczności i nie udało się rozwiać tych wątpliwości poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
  11. Przez wątpliwości obiektywnie uzasadnione, wspomniane w ust. 11 lit. g., rozumie się między innymi podawanie nazwy nieistniejącej miejscowości, wymienianie nieistniejącej ulicy w określonej miejscowości, czy używanie jako nazwiska odbiorcy fikcyjnych danych (na przykład imion postaci z bajek).
  12. Komunikat o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług elektronicznych, wysłany przez Właściciela Sklepu, zostanie przekazany na adres e-mail podany w Koncie Klienta. Rozwiązanie umowy o usługi elektroniczne prowadzi do stałego usunięcia Konta Klienta. Oświadczenie o rezygnacji z umowy o usługi elektroniczne ze strony Klienta może być zrealizowane poprzez przesłanie jego treści na adres e-mail wskazany do kontaktu w osobnej zakładce na stronie internetowej Sklepu lub przez usunięcie Konta Klienta.
  13. Gdy wypowiedzenie umowy nastąpi ze strony Właściciela Sklepu, ponowna rejestracja jest dopuszczalna jedynie po otrzymaniu zgody Właściciela.
  14. Rozwiązanie lub zakończenie umowy o świadczenie usług elektronicznych za porozumieniem stron nie wpływa na realizację umów sprzedaży zawartych wcześniej, o ile strony nie uzgodnią inaczej.
  15. Okres wypowiedzenia umowy w sytuacjach określonych w ust. 9 i 11 wynosi 14 dni.
  16. W przypadku braku towaru, sprzedający powiadomi o tym kupującego i zwróci uiszczoną kwotę na wskazane konto lub dokona zwrotu poprzez płatności internetowe.

                                                                         WARUNKI SPRZEDAŻY

  1. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego Edukamp.pl.
  2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Edukamp.pl są: Sprzedający oraz Kupujący.
  3. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Klientem zarejestrowanym (posiadającym Konto Klienta) jak i z Klientem niezarejestrowanym. Klient niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:
    a.    podać adres e-mail oraz dane, o których mowa w § 5 ust. 4 lub 5, 
    b.    potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem
  4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania poszczególnych towarów prezentowanych na stronie Sklepu. Zmiana cen lub wycofanie towaru nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  6. Sklep prowadzi zarówno sprzedaż detaliczną, jak i hurtową.
  7. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 10-13. Szczegółowy opis trybu zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 8-13.
  8. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej lub mailowo można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. W zamówieniu mailowym należy wskazać nazwę i symbol produktu oraz dane, o których mowa w ust. 3 pkt a. Zamówienie składane telefonicznie pod numerem (012) 6635723 lub 511024753 oraz 501031535 przyjmowane są w dni robocze w godzinach 9:00-17:00.

  RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego Edukamp.pl oraz świadczy usługę „Newsletter”.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego Edukamp.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.
  3. Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu wiadomości zawierającej informacje o aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i zniżkach. Usługa jest bezpłatna i wymaga wyrażenia zgodny na przesyłanie informacji handlowych. W celu rezygnacji z usługi „Newletter” należy wysłać e-mail z konta pocztowego, dla którego usługa była świadczona na adres gkefekt@wp.pl
  4. Zamówienia, w sposób określony w §. 6.,  można składać po dokonaniu rejestracji lub bez dokonywania rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów bez uprzedniej rejestracji nie jest tworzone Konto Klienta.
  5. Klient, który dokonał rejestracji może złożyć Zamówienie po zalogowaniu się na Konto Klienta podając adres e-mail i hasło.

 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Aby skorzystać z usług świadczonych zgodnie z niniejszym Regulaminem, Klient musi posiadać: a. Przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0, Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 3.0, Chrome (wszystkie wersje) lub Operę w wersji nie starszej niż 2, b. Włączoną obsługę Java Script,
  2. Klient może wyrazić zgodę na aktywację plików Cookies. Szczegółowe informacje dotyczące celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości ustalenia przez Klienta warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, poprzez ustawienia oprogramowania zainstalowanego na używanym przez niego urządzeniu telekomunikacyjnym lub konfiguracji usługi, znajdują się  w http://edukamp.pl/news/n/13/Polityka_cookies
  3. Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu.

 

 

  1. Ceny i płatność

3.1. Ceny produktów prezentowanych na stronach internetowych sklepu edukamp.plsą cenami brutto (tj. zawierają składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.

3.2. Podane na stronach ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy.Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy i widoczny jest przed finalizacją zamówienia i akceptacją regulaminu.

3.3. Całkowity koszt zamówienia, zawierający cenę produktu oraz opłatę za dostawę, jest widoczny w podsumowaniu procesu składania zamówienia.

3.4. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie sklepu edukamp.pl w chwili składania zamówienia przez Klienta.

3.5. Płatność za zakupiony towar może być dokonana za pomocą dostępnych opcji w trakcie procesu realizacji zamówienia przed jego zakończeniem; metody płatności mogą zależeć od wybranej formy dostawy

3.6. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym edukamp.pl wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.

 

  1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:
    a.    Przelewem na rachunek bankowy-w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
    b.    Przy odbiorze, czyli za pobraniem-zapłata powinna nastąpić gotówką do rąk osoby dostarczającej towar w dniu dostawy,
    c.    Za pośrednictwem systemu PAYU lub Pay-Pal w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.                  d.    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

          e. Kartami płatniczymi:

          * Visa
          * Visa Electron
          * MasterCard
          * MasterCard Electronic
          * Maestro

          Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

           Informacji na temat zwrotu środków:

          W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą                      sprzedający, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył                konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z                      żadnymi kosztami.

  1. Dane do przelewu: FHU EFEKT Grzegorz Franaszek, ul. Bajeczna 7/80 31-566 Kraków, mBank nr konta:               88 1140 2004 0000 3402 5899 6052
  2. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.
  3. W przypadku płatności za pośrednictwem systemu Payu. przesyłka wysyłana jest po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu Payu
  4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay lub Blue Media S.A.

 

 

  1. Dostawa



4.1. Produkty zamówione są dostarczane poprzez wybraną przez Klienta firmę kurierską (DPD, INPOST, lub DHL), paczkomaty lub Pocztę Polską, zgodnie z preferencjami określonymi podczas składania zamówienia.

4.2. Zakupione produkty są dostarczane bezpośrednio pod wskazany przez Klienta adres zamieszkania, zgodnie z wyborem dokonanym w formularzu zamówienia. Alternatywnie, Klient może również osobiście odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, którego adres został podany w trakcie składania zamówienia.

4.3. W sytuacji składania zamówienia zawierającego kilka produktów, koszt dostawy jest naliczany według wartości wyższej dla jednego z produktów.

 

SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA 

o       Podpisanie listu przewozowego. Opłata pobrania (jeśli wysyłka była ''za pobraniem'') 

o       Następnie w obecności kuriera osoba odbierająca sprawdza zawartość paczki pod kątem zgodności z zamówieniem oraz obecności ewentualnych uszkodzeń. 

o       Jeżeli zawartość paczki jest prawidłowa (zgodna z zamówieniem oraz nieuszkodzona) kurier odjeżdża i poniżej wymienione punkty nie mają znaczenia. 

o       W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej zawartości paczki lub uszkodzeń zawartości  odbiorca jest zobowiązany spisać protokół szkody wraz z kurierem, w którym opisane zostaną dokładnie jakiekolwiek uszkodzenia, niezgodność z zamówieniem, sposób spakowania paczki itp. Istotne jest, aby data i godzina zgłoszenia danej szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody "Przy odbiorze". Pod protokołem musi widnieć podpis odbiorcy  oraz kuriera wręczającego paczkę. Protokół musi być sporządzony w 2 egzemplarzach. Jeden pozostaje u odbiorcy, a drugi zabiera kurier. W przypadku, gdy kurier nie ma przy sobie odpowiedniego protokołu szkody - powinien napisać oświadczenie i zostawić je u odbiorcy. Kolejno powinni ustalić termin przyjazdu kuriera z właściwym drukiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia. 

o       Wpisanie uwagi na liście przewozowym, iż towar był niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony. 

o       Następnie skontaktować się koniecznie ze Sprzedawcą poprzez e-mail:"Zadaj pytanie Sprzedającemu" z aukcji Allegro z opisem dokładnie zajścia oraz propozycję rozwiązania danego problemu. 

o       Dalsza procedura postępowania zostanie podana w odpowiedzi e-mail/telefon od obsługi sklepu Sprzedawcy. 


UWAGA! 
Wszelkie reklamacje związane z niezgodnością z zamówieniem lub uszkodzeniem zawartości paczki nie będą uznane jeśli : 

o       nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru danej paczki od kuriera 

o       nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina zgłoszenia szkody 

o       nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki 


W takiej sytuacji przyjmowana jest zasada, iż zawartość została doręczona do Adresata zgodnie z zamówieniem, w stanie nieuszkodzonym, a uszkodzenie nastąpiło po jej odbiorze. W takim przypadku Adresat ma prawo ubiegać się od firmy kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę. 
Jeśli paczka zostanie odebrana przez inną osobę niż właściwy Adresat w jego imieniu (przykładowo: brat, sąsiad, babcia, mama,itp.) osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru - zgodne opisanym powyżej. 


 

 

  1. REKLAMACJE, ZWROTY, PACZKI NIEODEBRANE
    ZWROTY

    1)  Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. Warunkiem jest, aby zakupiony produkt (lub produkty) nie był używany, nie uległ żadnym uszkodzeniom, nie posiadał śladów montażu i znajdował się w oryginalnym opakowaniu. Zwrot towaru, wraz z dowodem zakupu (oryginalnym paragonem lub kopią faktury) oraz krótkim pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zawierającym nick konta Allegro lub numer zamówienia, oraz numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona kwota, należy odesłać na adres Sprzedawcy.

    2)  W przypadku, gdy do zakupionego towaru została wystawiona faktura VAT, Kupujący przy odsyłaniu paczki powinien dołączyć kopię faktury, którą otrzymał, oraz wypełnioną kopertę zwrotną z naklejonymi znaczkami. Sprzedawca dokona korekty faktury i przesyła ją Kupującemu. Ten zobowiązany jest podpisać kopię korekty wraz z datą i odesłać ją do Sprzedawcy. Po otrzymaniu podpisanej kopii korekty faktury, Sprzedawca przekazuje Kupującemu kwotę zwracaną na wskazane konto zgodnie z pierwotnym dokumentem.

    3)  Sprzedawca zwraca równowartość ceny zakupionego towaru. Koszty związane z wysyłką zamówienia do Kupującego oraz związane ze zwrotem towaru nie są objęte zwrotem.
    4)  W sytuacji, gdy konieczny jest zwrot środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą przez Klienta, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za pomocą tego samego środka płatności, który został użyty przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie generuje dla niego żadnych dodatkowych kosztów.

       

    PACZKI NIEODEBRANE

  
Jeśli Kupujący nie odbierze paczki w regulaminowym terminie i paczka wróci do Sprzedawcy są dwie możliwości. 

o       Kupujący wpłaca koszt powrotu paczki i kolejnej wysyłki na konto Sprzedawcy . W tym przypadku paczka zostanie wysłana ponownie 

o       Sprzedawca zwróci samą cenę towaru (nie zawierającą kosztów wysyłki) pomniejszoną o koszt powrotu danej paczki na wskazane przez Kupującego konto. 

 

REKLAMACJE 
 

  1. Klientowi przysługuje uprawnienie do zgłoszenia reklamacji dotyczącej zarówno realizacji umowy sprzedaży, jak i świadczenia usług drogą elektroniczną. W przypadku wykrycia wady sprzedanego produktu, Sprzedający ponosi odpowiedzialność, zgodnie ze szczególnymi postanowieniami zawartymi w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego.
  2. Każdy produkt nabyty w e-sklepie jest objęty gwarancją udzielaną przez producenta. Okres gwarancji jest ustalany indywidualnie przez danego producenta i może różnić się w zależności od marki
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wniosku zawierającym:
    a.    Imię i nazwisko,
    b.    numer zamówienia
    c.    opis wady towaru/opis nieprawidłowości w działaniu Sklepu,
    d.    datę zakupu
  4. Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
  5. Reklamacje można składać mailowo pod adresem gkefekt@wp.pl
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.

 

  1. Wymiana



6.1. Klient ma możliwość zamiany zakupionego produktu na dowolny inny z oferty edukamp.pl o tej samej lub wyższej cenie, o ile wniosek o wymianę zostanie zgłoszony nie później niż w ciągu 14 dni od daty wydania/dostarczenia towaru.

6.2. Aby dokonać wymiany, należy powiadomić edukamp.pl o zamiarze wymiany za pomocą wiadomości e-mailowej, a następnie odesłać towar pocztą na adres: gkefekt@wp.pl, lub dostarczyć go osobiście do jednego z punktów odbioru wymienionych w punkcie 4.2 Regulaminu.

6.3. Podczas procesu wymiany konieczne jest przekazanie danych Klienta, numeru zamówienia oraz informacji dotyczących produktów, które mają zostać wymienione. Wymagane jest również przedstawienie potwierdzenia zakupu wymienianego towaru w sklepie edukamp.pl. W celu ułatwienia tego procesu, udostępniony został specjalny formularz wymiany dostępny na stronach internetowych edukamp.pl.

6.4. Wymiana towaru jest możliwa pod warunkiem, że zwracany produkt jest w stanie, w jakim został pierwotnie wydany Klientowi, zachowującym jego przydatność do dalszej sprzedaży, czyli w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń i śladów użytkowania.

6.5. Powyższe postanowienia dotyczące wymiany towaru nie ograniczają w żaden sposób uprawnień Klienta, będącego konsumentem, do odstąpienia od umowy, o którym mowa w dalszej części Regulaminu.

 

 

  1. Odstąpienie od umowy / zwrot towaru

 

  1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podawania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru. Wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu w celu zachowania prawa do odstąpienia od umowy.
  2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), Klient będący Konsumentem posiada prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez konieczności podawania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia rejestracji w Sklepie. Aby zachować termin, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
  3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza dostępnego w załączniku przy zamówieniu i wysłanie dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
    1.    wiadomością e-mail, na adres gkefekt@wp.pl
    2.    w formie pisemnej, na adres ul. Bajeczna 7/80 31-566  Kraków,
  4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
  5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
    1.    dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz
    2.    bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
    3.    3. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
  6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1.    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został wcześniej poinformowany, przed rozpoczęciem świadczenia, że po zrealizowaniu usługi przez przedsiębiorcę utraci możliwość odstąpienia od umowy;
    2.    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6.    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7.    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8.    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9.    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10.    o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11.    zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12.    o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13.    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, zobowiązany jest on do niezwłocznego zwrotu towaru Sprzedającemu, nie później niż w ciągu 14 dni, na adres Sklepu. Konsument może również zwrócić towar poprzez przekazanie go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, zachowując wymienione terminy. Wystarczy odesłanie rzeczy przed upływem określonego terminu w celu zachowania go.
  8. Konsument jest odpowiedzialny za bezpośrednie koszty zwrotu towaru, wliczając w to koszty przesyłki. Należy jednak pamiętać, aby wybrać sposób dostawy, który zapewni, że towar dotrze do Sprzedającego w nienaruszonym stanie.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, bez kosztów dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Jeżeli Sprzedający nie zaoferował osobistego odbioru przedmiotu od Konsumenta, może odroczyć zwrot płatności otrzymanych od Konsumenta do momentu otrzymania zwrotnej przesyłki lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej wysłania, w zależności od tego, co wystąpi wcześniej.
  12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

  1. Ochrona danych osobowych

 



  1. Właściciel Sklepu gromadzi jedynie te informacje, które są niezbędne do skutecznego świadczenia oferowanych usług.
  2. Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane osobom trzecim jedynie w zakresie niezbędnym do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z Regulaminem, w szczególności przedsiębiorcom pełniącym rolę pośredników w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym oraz firmom kurierskim w celu realizacji przesyłki.
  3. Klient może wyrazić zgodę na przekazywanie moich danych osobowych serwisowi ceneo.pl (Ceneo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań NIP: 779-24-20-393), a także serwisowi opineo.pl (Opineo Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 2-4, VI piętro 53-333 Wrocław NIP: 897-176-26-04 Regon: 021269036), w celu umożliwienia wyrażenia opinii na temat działania Sklepu i jakości obsługi.
  4. Baza danych osobowych Klientów podlega pełnej ochronie prawnej. Szczególne środki bezpieczeństwa są stosowane w celu zabezpieczenia tych danych przed dostępem osób nieupoważnionych.
  5. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego Edukamp.pl, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  6. Właściciel Sklepu nie przekazywać w żadnej formie, poza przypadkami wynikającymi z celu działalności Sklepu, zakresu udzielonej zgody oraz zobowiązań wynikających z przepisów prawa, informacji i danych dotyczących Klientów żadnym innym podmiotom trzecim. Gwarantuje podjęcie wszelkich działań w celu zachowania należytej ochrony tych informacji, zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  7. Właściciel Sklepu gwarantuje Klientom pełne korzystanie z praw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, zwłaszcza prawo dostępu do swoich danych osobowych, a także prawo do ich modyfikacji, poprawiania i żądania ich usunięcia.
  8. Realizacja prawa do żądania zmiany, poprawy lub usunięcia danych z systemu Sklepu odbywa się poprzez przesłanie do Właściciela Sklepu odpowiedniego żądania za pośrednictwem poczty elektronicznej, wraz z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy firmy Klienta.
  9. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
  10. Po usunięciu Konta Klienta, Właściciel Sklepu trwale i nieodwracalnie usuwa dane Klienta, co równoznaczne jest z zaprzestaniem przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega jednak możliwość zatrzymania danych, takich jak czas i adres IP logowania Klienta, po usunięciu konta, w celu współpracy z Policją i prokuraturą, a także przechowywania danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do momentu ich pełnego rozliczenia.

 

  1. Postanowienia końcowe

 



  1. W kwestiach nieobjętych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. W przypadku sporu wynikającego z realizacji umowy zawartej na podstawie Regulaminu, strony zobowiązują się do rozstrzygania go w drodze polubownego porozumienia, działając w dobrej wierze.
  3. W przypadku niekorzystnego rozpatrzenia reklamacji lub naruszenia interesów Klienta, istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów (mediacja, sąd polubowny) oraz dochodzenia roszczeń. Ponadto, Klient będący Konsumentem ma prawo zwrócić się o wsparcie do rzecznika konsumentów na poziomie miejskim (powiatowym). Wszelkie niezbędne informacje w tej kwestii dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.
  4. Jeśli nie uda się osiągnąć porozumienia w sposób określony w ustępie 2., sądem właściwym miejscowo do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela Sklepu. Powyższe postanowienie nie ma zastosowania do sporów, w których jedną ze stron jest konsument.
  5. O każdej zmianie Regulaminu Właściciel Sklepu poinformuje zarejestrowanych Klientów za pomocą wiadomości e-mail, przyznając im prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie po upływie terminu wypowiedzenia. Dla zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie, obowiązują postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w momencie złożenia zamówienia. Regulamin jest obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 r.
  6. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., informujemy, że dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi kompleksowy punkt obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy dążą do pozasądowego rozwiązania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży online lub umowy o świadczenie usług.

 

 

 

  1. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
  1. Właściciel Sklepu zobowiązuje się do podejmowania wszelkich środków mających na celu zagwarantowanie nieprzerwanego i bezproblemowego funkcjonowania Sklepu Internetowego Edukamp.pl oraz wszystkich oferowanych przez niego usług.
  2. Właściciel Sklepu ma prawo do dostosowania struktury technicznej Konta Klienta w celu identyfikacji ewentualnych nieprawidłowości w świadczeniu usług przez Sklep.
  3. Właściciel Sklepu posiada uprawnienie do czasowego wyłączenia wybranych funkcji Sklepu w celu jego doskonalenia, wprowadzania nowych usług lub przeprowadzania konserwacji, jednak nie dłużej niż przez 48 godzin. Zarejestrowani Klienci zostaną wcześniej poinformowani o planowanej przerwie.
  4. Klient ma obowiązek utrzymać w poufności i zabezpieczyć swój login oraz hasło dostępu do Konta Klienta w taki sposób, aby osoby nieuprawnione nie miały do nich dostępu.
  5. Klient nie może używać Sklepu do przekazywania treści niezgodnych z prawem