No goods
Obsługa klientów w gastr. Kwal. T.15.3 ćw REA-WSiP
The Symbol :
9788302150418
The Availability Of :
0
opak
Enter your email
77.46
73.59
price with code :
EDUKAMP
Orders by phone: 501-031-535 Leave your phone
Shipping within :
Right away
Shipping price :
The Lack Of
EAN :
9788302150418
Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygotowanie pracowników i sali do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych i bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencje oraz imprezy cateringowe, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym.
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Renata Szajna, Danuta Ławniczak
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Stron:
408
Format:
20,5x28,5 cm