UWAGA NA BLACK WEEKS! Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5% Darmowa wysyłka od 99zł Naklejka z imieniem dziecka i prawo jazdy gratis
Brak towaru

Obsługa klientów w gastr. Kwal. T.15.3 ćw REA-WSiP

Symbol: 9788302150418
Dostępność: 0 szt.
77.46
73.59 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
8.49
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 8.49
  • Paczkomaty 24/7 9.99
  • Kurier DPD 12.9
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DPD (POBRANIE) 14.99
  • Kurier DHL 18
  • Kurier DHL (POBRANIE) 21
EAN:
9788302150418
Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygotowanie pracowników i sali do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych i bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencje oraz imprezy cateringowe, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym.
Parametry:
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Renata Szajna, Danuta Ławniczak
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Stron:
408
Format:
20,5x28,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: